Oglašavanje na odmorištima za kupače
Odmorište za kupače, jedinstven je proizvod koji ima dvostruku upotrebnu vrijednost. S jedne strane, odmorište je plažni rekvizit koji kupačima, prvenstveno djeci, starijim osobama i osobama sa smanjenim sposobnostima, pruža određeni nivo sigurnosti u vodi. S druge strane, odmorište za kupače neupitno predstavlja sasvim novi medij u vanjskom, plažnom oglašavanju. Upravo taj spoj vrijednosti daje odmorištu, kao oglasnom mediju, jednu sasvim novu, društveno poželjnu dimenziju.
Svima onima koji se u svojim promotivnim aktivnostima koriste vanjskim oglasnim prostorima odmorišta za kupače mogu biti interesantna zbog slijedećeg:
- odmorište ima dvije površine od 2,5 m2 sa svake strane, što je dovoljno velik oglasni prostor za apliciranje dvije različite
promotivne poruke,
- otisnuta poruka vrlo je uočljiva i prepoznatljiva (postavlja se na udaljenosti od 20 do 50 m od obale), a zbog stalnog okretanja odmorišta, obje poruke su vidljive i sa širokog dijela plaže,
- postavljena u razmaku od cca 30 m, odmorišta na plaži djeluju vrlo atraktivno i nesumnjivo privlače pažnju, a da pri tom ne narušavaju vizuru i druge estetske karakteristike plaže,
- vizualni kontakt kupača i posjetitelja plaže s promotivnom porukom je stalan,
- oglašavanje na odmorištima traje 3 mjeseca, tijekom cijele kupališne sezone.
S jedne strane, odmorišta vidimo u ulozi glavnog rekvizita u projektu „Odmorišta za kupače - novi aspekt sigurnosti i promocije na plažama Hrvatske", s naglaskom na promotivne sadržaje onih subjekata koji imaju interes za razvojem plaža i poboljšanjem mjera sigurnosti (Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica, itd.). S druge strane, s obzirom na njihovu atraktivnost i potencijale, odmorišta vidimo i kao novo promotivno sredstvo u funkciji postojećih i novih korisnika vanjskih oglasnih prostora.
Za sve dodatne informacije slobodno nam se obratite pismenim ili usmenim putem.